Ważne informacje

Ważne informacje

Obsługa w salach obsługi klientów Świętokrzyskiego OW NFZ

25.02.2022

28 lutego 2022 r. przywracamy w pełnym zakresie działalność w Sali Obsługi Klientów oraz w Punktach Obsługi Klientów Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:

  • w Sali Obsługi Klientów w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 2a
    Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 8.00 – 16.00
    (pobieranie biletów do godziny 15.30)
  • w Punkcie Obsługi Klientów w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34
    Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30
  • w Punkcie Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 43
    Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 8.00 – 16.00

Sprawy, które można u nas załatwić:

  • uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzić Profil Zaufany;
  • podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia.

Zarówno klientów, jak i pracowników NFZ obowiązują środki ostrożności dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce:

  • do sali obsługi mogą wejść wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos maseczką oraz zdezynfekują ręce – dyspenser umieszczony jest przy wejściu do Sali;
  • utrzymanie co najmniej 1,5-metrowej odległości między klientami;
  • udostępniamy 50 procent miejsc siedzących w strefie oczekiwania na obsługę;
  • po każdym obsłużonym kliencie stanowisko, w tym przesłona oddzielająca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.

Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych będzie czuwał wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny w sali.

Przed wejściem do sali nadal pozostaje skrzynka podawcza, w której będą Państwo mogli zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do sali obsługi klientów.

Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.

E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Centrali NFZ, w zakładce Aktualności: Skontaktuj się z e-Doradcą NFZ

W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta, dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590

Źródło: Dział Obsługi Klientów