Ważne informacje
Obsługa w salach obsługi klientów Świętokrzyskiego OW NFZ
25.02.2022
28 lutego 2022 r. przywracamy w pełnym zakresie działalność w Sali Obsługi Klientów oraz w Punktach Obsługi Klientów Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
- w Sali Obsługi Klientów w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 2a
Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 8.00 – 16.00
(pobieranie biletów do godziny 15.30)
- w Punkcie Obsługi Klientów w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34
Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30
- w Punkcie Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 43
Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 8.00 – 16.00
Sprawy, które można u nas załatwić:
- uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
- potwierdzić Profil Zaufany;
- podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
- potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia.
Zarówno klientów, jak i pracowników NFZ obowiązują środki ostrożności dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce:
- do sali obsługi mogą wejść wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos maseczką oraz zdezynfekują ręce – dyspenser umieszczony jest przy wejściu do Sali;
- utrzymanie co najmniej 1,5-metrowej odległości między klientami;
- udostępniamy 50 procent miejsc siedzących w strefie oczekiwania na obsługę;
- po każdym obsłużonym kliencie stanowisko, w tym przesłona oddzielająca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.
Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych będzie czuwał wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny w sali.
Przed wejściem do sali nadal pozostaje skrzynka podawcza, w której będą Państwo mogli zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do sali obsługi klientów.
Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.
E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Centrali NFZ, w zakładce Aktualności: Skontaktuj się z e-Doradcą NFZ
W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta, dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590
Źródło: Dział Obsługi Klientów